Inauguració exposició - Català il·lustrat

EXPOSICIÓ

Finalitzat
dissabte 10 d’abril | 18:00 h

De dilluns a divendres de 10 a 13h

Compartir

Casa de Cultura de la Diputació de Girona presenta «Català il·lustrat». La mostra consta de 36 il·lustracions minimalistes que representen frases fetes dela llengua catalana. L’exposició vol reivindicar l’ús de la llengua popular i tradicional a través del disseny.

Fes memòria. Quants cops has utilitzat una frase feta o un refrany dins d’una conversa quotidiana? Si ho has fet, és molt probable que alguna vegada la gent del teu voltant es sorprengués o li fes certa gràcia.

I és que els refranys, dites, expressions i frases fetes tradicionals catalanes sembla que estiguin exclusivament vinculades a un perfil de persona de poble i d’edat avançada.

El Català Il·lustrat té el repte d’impulsar frases fetes populars per fer-les més atractives, conegudes i intentar que poguem tornar-les a utilitzar amb més naturalitat!

Dissabte
10
abr
Gratuït
Finalitzat
Activitats relacionades
Actual
Manga km. 0
Exposició
Del dc. 26.11.25 al dv. 19.12.25
Biblioteca Maria Corominas
Exposicions Activitats Biblioteca
Actual
Jugant a il·lustrar: els jocs de Txell Darné
Exposició
Del dc. 14.01.26 al dj. 26.02.26
Biblioteca Maria Corominas
Exposicions Activitats Biblioteca
Actual
Visca la revolució!
Exposició d’IBBYCat
Del dv. 13.03.26 al dj. 02.04.26 | 19:23 h
Exposicions Activitats Biblioteca
Actual
Lectores en l’art
Exposició
Del dc. 01.04.26 al dj. 23.04.26
Biblioteca Maria Corominas
Exposicions Activitats Biblioteca
Actual
Exposició dels participants del 23è Concurs de punts de llibre
Del dl. 27.04.26 al ds. 23.05.26
Centre Cultural Sala Galà
Exposicions Activitats Biblioteca