V Fira Gegantera Gironina

Cultura popular

Finalitzat
dissabte 9 de març | 10:00 h
Compartir

Dissabte, 9 de març, se celebrarà la cinquena edició de la Fira Gegantera de les comarques gironines, a partir de les 10 h i durant tota la jornada hi haurà activitats a la plaça de la Coma i parades d’artesans vinculats al món geganter

A dos quarts d’onze a l’espai del Casal, amb motiu de la celebració de la Setmana de la Dona, les dones portadores de gegants protagonitzaran un acte on explicaran la seva experiència i els inicis al món geganter. L’Esbart Dansaire Cassanenc també participarà en la fira amb una mostra de danses a les 11 h, tot seguit hi haurà una audició de sardanes amb la Cobla Selvatana.

Els grans protagonistes de la jornada, els gegants, sortiran a ballar al migdia a la plaça de la Coma acompanyats de la Faràndula Cassanenca. A la tarda continuarem amb la plantada de gegants a les 16 h i la cercavila amb colles geganteres de tota la província. Després de la cercavila podrem gaudir d’un berenar popular amb la música en concert dels cassanencs “Grana i Moscatell”. Acabarem la jornada amb la Cercavila Bestial del Drac Cassiano i la Banda dels Rajolers que començarà i acabarà el recorregut a la plaça de la Coma.

La regidora de Cultura Popular, Esther Domínguez, valora l’oportunitat que significa la Fira Gegantera per reivindicar i gaudir de la cultura popular a peu de carrer  “Volem agrair a la Colla Gegantera la seva implicació i el compromís amb la cultura i amb el nostre municipi”.

En cas de mal temps els actes es traslladaran al Pavelló Polivalent

La Fira l’organitza la Colla Gegantera de Cassà, amb la col·laboració de l'Ajuntament.

Dissabte
09
mar
Gratuït
Finalitzat